fbpx
למידע נוסף על בדיקת זכאות, היתרונות והתהליך, מלאו את הטופס ונחזור אליכם עם כל הפרטים:

למה כדאי לכם להוציא אזרחות פורטוגלית?

האם אתם זכאים לאזרחות פורטוגלית?

בדקו אם אחד מבני משפחתכם (בדרגת סבא/ סבתא, הורים) עלו לארץ ממדינות המגרב (בולגריה, מצרים, טורקיה, סוריה) או מצפון אפריקה (מרוקו, אלג׳יר, טוניסיה, טריפולי – לוב, לבנון), גם בין יהודי הולנד, יוון ויוגוסלביה.

כמו כן, ישנן קהילות ספרדיות ברומניה, הונגריה ואף בהמבורג שבגרמניה – אפשר למצוא יהודים עם שמות משפחה ספרדים-פורטוגליים.

אם אתם ובני משפחתכם עלו לארץ ונמנים עם הארצות הנ"ל, ייתכן ואתם זכאים לקבל אזרחות פורטוגלית במסגרת התיקון לחוק הפורטוגלי משנת 2015.

איך מתחילים?

התיקון לחוק משנת 2015 בא לפצות את משפחות היהודים אשר גורשו מפורטוגל ב-1492, לפני כ-530 שנים.

לאחר שיחת ייעוץ ללא עלות, תוכלו לדעת אם הנכם זכאים ואם יש בני משפחה נוספים שזכאים לקבל את האזרחות האירופאית.

השלב הבא הוא אישור הקהילה היהודית עליו הרשויות הפורטוגליות מסתמכות וממשיכות את תהליך הוצאת האזרחות, כולל הנפקת תעודת לידה פורטוגלית.

רוצים לדעת עוד? השאירו פרטים ונדבר קצת על המשפחה שלכם 

רוצים ליהנות מכל זה? השאירו פרטים לקבלת בדיקת זכאות חינמית

למה בכלל להוציא אזרחות פורטוגלית?!

בהחלט! עצם היותכם אזרחי מדינת פורטוגל, מקנה לכם גם זכויות בתוך כל 27 מדינות* האיחוד האירופאי,כולל מעבר חופשי בין המדינות, רכישת נכסים, פתיחת עסקים, לימודים אקדמאיים מוסבסדים ועוד.

* פירוט המדינות: איטליה, בלגיה, גרמניה, הולנד, לוקסמבורג, צרפת, אירלנד, דנמרק, יוון, ספרד, פורטוגל, אוסטריה, שוודיה, פינדלנד, אסטוניה, הונגריה, לטביה, ליטא, מלטה, סלובניה, סלובקיה, פולים, צ׳כיה, קפסריסין, בולגריה, רומניה, קרואטיה

קיימות עוד 4 מדינות שאושרו להצטרפות האיחוד: טורקיה, מקדוניה הצפונית, מונטנגרו, סרביה ואלבניה

ישנם המון יתרונות: עם אזרחות אירופאית ניתן לפתוח חשבון בנק, לגור, לעבוד, לסחור ולרכוש נכסים באופן חוקי בכל מדינות האיחוד. יתרון נוסף הוא שאפשר להיכנס לארצות הברית ללא ויזת תייר

אתם לא תצטרכו לעשות דבר.

משרד עו"ד שלמה כהן יעניק לך שקט נפשי גם באיתור המסמכים, המשרד יאתר עבורכם את כל הניירת הדרושה להליך ויחסוך לכם זמן יקר מאוד בחיפושים וריצות אחר המסמכים. צוות המשרד מיומן באיתור והנפקת מסמכים לרבות ארכיון המדינה, וכל התהליך הינו חלק מתהליך הגשת הבקשה – יצירת הוכחה של שושלת משפחתית המגיעה מארצות מגורשי פורטוגל. לכן, אנו מכינים עץ משפחה ומאתרים את תעודות הלידה, נישואין והפטירה של כל בני המשפחה הרלוונטיים.

כדי שמדינת פורטוגל תכיר באזרחותך, יש צורך להוכיח שהינכם בזוגיות וידועים בציבור; נשואים אזרחית; או שעברתם נישואים בטקס דתי לפני לפחות 3 שנים. לאחר מכן, ממשלת פורטוגל תבחן את זיקת המבקש לאזרחות מכח בן הזוג – חשוב להדגיש כי ההליך הוא שונה מאזרחות לפי חוק ״גירוש פורטוגל״ וממשלת פורטוגל בוחנת אותו בכלים שונים וזאת ע״מ למנוע ״נישואי נוחות״

החוק הפורטוגלי אינו מונע החזקה של 2 אזרחויות שונות. כלומר, הנכם יכולים להחזיק באזרחות ישראלית ופורטוגלית בלי בעיה.

הוצאת אזרחות באשר היא, איננה מוצר מדף. לכל אדם יש סיפור משפחתי משני הוריו ועל פיו בונים את התיק שיוגש כבקשה לקבלת אזרחות פורטוגלית לממשלת פורטוגל.
בניית התיק מתחילה באיתור מסמכים בארץ ומהעולם בהתאם למוצא המשפחתי, דרך התנהלות אל מול הקהילה היהודית וקבלת האישור, תרגום מסמכים לשפה הפורטוגזית ואישורים נוטריונים, שליחתם לפורטוגל והתנהלות שוטפת מול הגורמים המשפטיים בפורטוגל. לכן, לאחר פגישת ייעוץ בו עו״ד שלמה כהן יקבל את הרקע המשפחתי הרלוונטי, תוכלו לקבל הערכת מחיר מדוייקת בנוגע לתהליך שלכם.

הוצאת אזרחות באשר היא, איננה מוצר מדף, לכל אדם יש סיפור משפחתי משני הוריו ועל פיו בונים את התיק שיוגש כבקשה לקבלת אזרחות פורטוגלית לממשלת פורטוגל.
בניית התיק מתחילה באיתור מסמכים בארץ ומהעולם בהתאם למוצא המשפחתי, דרך התנהלות מול הקהילה היהודית וקבלת האישור, תרגום מסמכים לשפה הפורטוגזית ואישורים נוטריונים, שליחתם לפורטוגל והתנהלות שוטפת מול הגורמים המשפטיים בפורטוגל. לכן, לאחר פגישת ייעוץ בו עו״ד שלמה כהן יקבל את הרקע המשפחתי הרלוונטי, תוכלו לקבל הערכת מחיר מדוייקת בנוגע לתהליך שלכם.

בואו לשמוע מהלקוחות שלנו

מוכנים לבדוק את הזכאות שלכם ללא עלות? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

משרדנו מתמחה בהוצאת אזרחות אירופאית – פורטוגלית.
משרדנו עובד עם מומחים בתחומם ועם פירמת עורכי דין מקומית בליסבון, פורטוגל.

משרדנו צבר ניסיון והצלחות מרובות בכל הנוגע להגשת בקשות ואישורים מהירים על ידי הקהילה היהודית ומוסדות החוק בפורטוגל.

המתכון שלנו להצלחה הוא עבודת הבוטיק – התייחסות לכל תיק ולכל בקשה כאילו היא הבקשה הראשונה והיחידה של המשרד.

בדרך זו אנו מבטיחים כי בקשתכם תוגש במהירות המרבית ב – "0" תקלות תוך שמירה על לוחות זמנים מהירים עבור לקוחות המשרד וקבלת האזרחות הנכספת – אזרחות אירופאית פורטוגלית.

                                    אודות המשרד

משרד עורכי דין
שלמה כהן

משרד המתמחה בהוצאת אזרחות אירופאית – פורטוגלית. למשרדנו שלוחה הממוקמת בליסבון בירת פורטוגל בה מועסקים עורכי דין מהשורה הראשונה בעלי שם בתחום האזרחות.
משרדנו צבר ניסיון והצלחות מרובות בכל הנוגע להגשת בקשות ואישורים מהירים על ידי הקהילה היהודית ומוסדות החוק בפורטוגל.
המתכון שלנו להצלחה הוא עבודת הבוטיק – התייחסות לכל תיק ולכל בקשה כאילו היא הבקשה הראשונה והיחידה של המשרד.
בדרך זו אנו מבטיחים כי בקשתכם תוגש במהירות המרבית ב–"0" תקלות תוך שמירה על לוחות זמנים מהירים עבור לקוחות המשרד וקבלת האזרחות הנכספת – אזרחות אירופאית פורטוגלית.